8 Haziran 2015 Pazartesi

Loreal Paris Elseve Saç Bakım Yağı...

Merhaba uygun fiyatlı aynı zamanda da kısa sürede etkili bir saç bakım yağı arıyosanız. L’Oréal Elseve saç bakım yağı tam size göre :) Ürünü uzun süredir kullanıyorum. Ama post yazmak bugüne kısmetmiş :) Daha doğrusu ürünü uzun süre kullandıktan sonra yorumlamak istedim. Daha önce boyalı saçlar için cam şişede olan kırmızı kapaklı seriden 2 adet kullandığım bu saç bakım yağı benim için süper bir kurtarıcı diyebilirim. Çünkü ben yapı itibari ile oldukça inatçı saçlara sahibim. Saçlarım diplerde açık küllü kumral uçlarda ise açık sarı yani kısacası açma işlemi uygulanmış bir saç :) anlayacağınız boyaya sıkça maruz kalmış bu nedenle yıpranmış ve malesef kurumuş bir saç. Bu yağ çok hoş bir kokuya sahip. Birçok yağın aksine saçları ağırlaştırmadan ipeksi ve yumuşacık yapıyor. Benim sert, kalın telli, gür, inatçı, hırçın, asi, deli saçlarımı bile :))) hemen yumuşatıyor. Kolayca taranmasını ve rahatlıkla açılmasını sağlıyor. Çiçek özlerinin (papatya, nilüfer, gül, keten, gardenya ve ayçiçeği) yağlarından oluşan bu saç bakım yapı 100 ml. Ürün pompalı kullanımı oldukça rahat beni saçlarım uzun ve gür olmasına rağmen 3-4 pompa yeterli oluyor. Hemen hemen hergün gün kullanmama rağmen ürün uzunca bir süre bana yetti.


Ürünü farklı şekilde kullanabilirsiniz. Ben ürünü saç diplerine dokundurmadan sadece uç kısımlarına kullanıyorum. Saçımı gün içerisinde ağırlaştırmıyor ve diplerine sürmediğim sürece ekstradan bir yağlanma yapmıyor. Saçlarınıza bakım yapmak istiyorsanız yıkama öncesi, kolay taransın ve yumuşacık olsun istiyorsanız tarama öncesinde kullanabilirsiniz. Duş sonrası saçlarınızı kurutup şekillendirdikten sonrada kullanabileceğiniz gibi fön öncesi de kullanabilirsiniz. Elektriklenmeyi önleyen bu bakım yağı saçı parlak ve sağlıklı gösteriyor. Uygulama sonrası saçlar hemen yumuşacık oluyor. Bu güzel kokulu saç bakım yağı ile kısa sürede bakımlı görünen saçlara sahip olabilirsiniz.


L’Oréal Elseve mucizevi yağ, kesinlikle yağlanma veya ağırlaşmaya sebep olmuyor. Kuru, yıpranmış, bakımsız saç görüntüsü yerini bakımlı, ışıltılı ve sağlıklı görünen saçlara bırakıyor. Bu ürünün satış fiyatı 19,90 TL. Ben ürünü indirim avcısı bir tüketici olarak yine her zaman ki gibi % 50 indirimle 9,90 TL'ye aldım. Fiyatı çok uygun performansı çok yüksek bu ürünü gönül rahatlığı ile herkese tavsiye ederim... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder