29 Ocak 2014 Çarşamba

Tebrik Edebilirsiniz Hala Oldum Ki Ben..!

Minik Gözlerle Hayata Merakla Bakmak... Bunlar da Kim ? Ben Neredeyim ? Neler Oluyor Burada ? Ne Konuşuyorlar Acaba ? Beni Nereye Götürüyorlar Ki ? Hımmm


Hala İnanamıyorum HALA Olduğumaaaaaaa :)


Veee günlerden 29 Ocak 2014 Çarşamba Saat 19:30 Çok Güzel Bir Sürpriz Yaparak 2 Koca Haftayı Beklemeden ve Bekletmeden Hayatımıza Hoşgeldin Elif Nisa Sana 2 Hafta Sonra Vermek Üzere Sürpriz Bir Mektup Yazmıştım Dün Gece Ama Sen Benden Daha Hızlı Çıktın Asıl Sürprizi Sen Bize Yaptın. Allah'a Binlerce Kez Şükürler Olsun Ki Sağlıklı Doğdun ve Aramızdasın. Seni İlk Gördüğüm Andan Beri Çok Sevdim Canım. Sağlıklı ve Huzurlu Bir Ömür Yaşaman Dileğiyle Seni Kocaman Öpüyorum Halacık...


Yeğenime,
Hoşgeldin Elif Nisa Hayatımıza Hoşgeldin...
Halalığı Nasip Eden Allah'a Şükürler Olsun !
İnşallah Ömrün Boyunca Sağlıklı Ve Huzurlu Bir Yaşamın Olur.
Ve İnşallah Annen, Baban, Sevdiklerin Ve Tüm İnsanlık İçin

Hayırlı İşler Yapan
Çok Çok İyi Bir İnsan Olursun.
Hayat Çok Çetin, Karmakarışık Bir Yol,

Allah'tan Dilerim Ki Çok Güzel Bir Yolun Olsun Senin,
Ve Sen Çok Özel Bir Yolcu Olasın...
Seninle Her Zaman Gurur Duymak İsteyen Halacığın Seni Şimdiden Çoook Sevdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder