27 Eylül 2014 Cumartesi

Flormar Kaş Farı ve Kaş Kalemi ( Eyebrow Shadow&Pencil )

Merhaba sevgili takipçiler bugün sizlerle Flormar'ın kaş farı ve kaş kalemi hakkında bir post paylaşıyorum. Kaş boyası ile kaşlarımı boyamayı sevmiyorum. Bu nedenle kaş farı ve kaş kalemi kullanmayı tercih ediyorum. Kaş makyajı makyajı tamamlayan önemli bir uygulama düzenli, dolgun ve uygun renkte kaşlar ile çok daha güzel göründüğümüz bir gerçek :) ben kaş konusunda şanslıyım gür ve şekilli kaşlara sahibim. Fakat daha güzel görünmesi için her zaman olmasa da kaş makyajı yapmaya özen gösteririm.


Soldaki FLORMAR EB02 Kaş Farı

Makyajda kaş ürünleri için Flormar Kozmetiğin ürünlerini tercih ettim. Flormar kaş farında ( EB 01-02-03 ) olmak üzere 3 farklı renge sahip ben Flormar'ın EB02 ve EB03 renkli kaş farlarını aldım. Kaş farları tozutma yapmıyor pigmentasyon konusunda oldukça başarılı ve kaşa gayet iyi renk vererek belirginleştiriyor. Ben açık buğday tenliyim ve açık küllü kumral saçlara sahibim fakat kaşlarım siyah ve kalın bu nedenle kaşlarımın koyu kalmaması için kahve tonlarına sahip bu kaş farları ile boyuyorum.


Soldaki EB02 Sağdaki EB 03


EB02 nolu kaş farı EB03 nolu kaş farına göre daha az renk veriyor. Çünkü hem rengi açık hemde pigmentasyonu daha zayıf EB03 nolu far daha yumuşak bir yapıya ve daha koyu bir renge sahip olduğu için kaşa daha kolay uygulanıyor ve kaşı daha kısa sürede daha çok belirginleştiriyor. Her iki kaş farı da aynı zamanda göz farı olarak da uygulanabiliyor. Oldukça güzel kahve tonlarına sahip mat yapıdaki bu ürünler hem göz farı olarak hem de kaş farı olarak benden tam puan aldı. Ben makyajda mat yapıda ve kahve tonlarında farları çok sevdiğim için yaptığım makyajların çoğunda kahve tonlarını tercih ederim bu nedenle iyi ki de almışım bu farları diyorum. Kaş farlarının tekinin fiyatı 13 TL. Fiyat&Performans açısından başarılı bir makyaj ürünü sizlere rahatlıkla tavsiye ederim...



Flormar'ın sitesinde tık tık :) Eyebrow Shadow hakkında yer alan bilgiler ; kaş makyajının daha doğal görünmesini sağlar. İnce yapısı ve yumuşak dokusu aynı zamanda uzun süreli kalıcılık özelliğiyle kullanımı pratik ve kolaydır. Kuru ve ıslak olarak kullanılabilir.

Flormar kaş kaleminde (401-402-403-403) olmak üzere 4 farklı renge sahip ben bu kaş kalemlerinden 401 numaralı '' beige '' rengini aldım. Kaşlarım koyu renkte olduğu için ben bu kaş kalemini sadece kaş aralarını doldurmak ve kaşlarımın daha sık görünmesini sağlamak için kullanıyorum. Ve tabi kaş rengimi daha açmak ve daha kahverengi göstermek için kullanıyorum. Kaş kalemi mat yapıda soluk ve soğuk renkte açık bir bej kahve tona sahip yapısı sert fakat sürümü kolay yapısının sert olması iyi çünkü akma yapmıyor. Pigmentasyonu oldukça iyi ve kalıcılığı memnun edici ben bu kalem ile boyadığım kaşlarımı çok beğeniyorum. Makyajımı tamamlıyor ve oldukça doğal görünüyor. Tavsiye edilecek bir ürün fiyatı oldukça uygun ürün sadece ve sadece 5,50 TL. Fiyat&Performans açısından bence çok çok iyi şimdilik bu kadar görüşmek üzere hoşçakalın...




Flormar'ın sitesinde tık tık :) Eyebrow Pencil hakkında kaşlara doğal ve belirgin görünüm sağlar. Kapağındaki fırçası yardımıyla kusursuz şekil kazandırmaya yardımcı olur. İçindeki bitkisel yağlar sayesinde cildi nemlendirir, yaşlanmaya karşı korur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder