19 Mart 2014 Çarşamba

Loreal Paris Makyaj Temizleme Suyu ve Mini Alışveriş...


Loreal Paris Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu hem yüz hem göz makyajı temizliğinde kullanılabilen bir makyaj temizleme ürünü. Bioderma Sensibio H2O makyaj temizleme ürününe rakip olduğunu söyleyenler oldukça fazla fakat ben bu konuda yorum yapamıyorum. Çünkü Bioderma Sensibio H2O makyaj temizleme ürününü kullanmadım. Bu ürün makyaj temizleme konusunda oldukça başarılı. Ürün etiketinde ovalama ve durulama gerektirmediği belirtmiş ancak bence waterproof makyaj ürünlerinin temizliğinde, göz makyajını çıkartırken azıcık ovalamak şart :) Ben makyaj sonrası durulama gerektirmeyen makyaj temizleyicisi kullandığı halde yüzünü yıkamadan rahat etmeyenlerdenim. Bu nedenle bu ürünü kullandıktan sonra yüzümü temizleyici bir jel ile yıkayıp duruluyorum.


Hipoalerjenik olan Loreal temizleme suyu hassas ciltler için uygun bir makyaj temizleme ürünü ve bu ürünün en güzel özelliği parfüm içermemesi. Yukarıdaki fotoğrafta ürünün özellikleri ve kullanımı hakkında bilgiler yer alıyor. Açıkçası ben üründen memnun kaldım. Almak isteyenler için önerilebilir bir makyaj temizleme ürünü. İndirimle 13 TL'ye aldığım bu temizleyicinin normal satış fiyatı 18 TL.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder