12 Temmuz 2015 Pazar

Balmi Lip Balm Hakkında...

Herkese merhaba.. Bugün balmi dudak balmı ile ilgili bir post hazırlamak istedim. Ambalajının tasarımı ile gözlere hitap eden bu balmdan ilk önce açık pembe renkte olan çilekliyi daha sonra açık yeşil renkte olan naneliyi aldım. Malum bu ürün ile ilgili birçok post var. 


Bir postta benden olsun dedim ve yorumlarımı paylaşmak istedim. Dudaklarım çok fazla kuruyup çatlamadığı için ben sürekli lip balm kullanan biri değilim daha çok makyaj öncesi, gece yatmadan önce ve mat ruj sürdükten sonra dudaklarımda kuruma olduğu zaman kullanıyorum.



Daha önce Golden Rose, Vaseline, Nivea, Flormar gibi markaların dudak balmlarını kullandım. Bütün bu markalardan memnun kaldım çünkü az önce belirttiğim gibi ben çok fazla dudak kuruluğu sorunu yaşamıyorum. 



Açıkçası orta kalitedeki dudak balmları beni memnun edebiliyor. Gelelim Balmi'ye ürünün çilekli, hindistan cevizli, ahududulu ve mentollü olmak üzere 4 çeşidi var. Sürekli lip balm kullananlar rahatça yanında taşıyabilsin diye anahtarlığa takılacak şekilde dizayn edilmiş ve askısı var. Açık pembe renkli kutuda olan bu balmi çilekli ve çilek gibi kokuyor. 



Ama aroması çilekli değil daha doğrusu aroması yok hem neden olsun ki :) Yemek için değil nasıl olsa değil mi? Gerçi küp şeklindeki bu sevimli balmları renk renk olduğu için yemek istemiyor değilim :))) 



Açık yeşil renkli kutuda olan naneli balmi ise mis gibi nane kokuyor. Mentollü olduğu için dudakta hafif yanma hissi oluşuyor. Bu özellik sayesinde dudakları az da olsa dolgun gösteriyor. Şimdi gelelim yapılarına ürün şeffaf renkte dudakları gayet güzel yumuşatıyor ve nemlendiriyor. Ayrıca dudaktaki nemli görünümü de hoşuma gidiyor. Balmi'nin kullanım süresi 1 yıl. Ürün 7 gram. Balmi E vitamini, jojoba, shea butter ve ayrıca SPF 15 içeriyor.



Sivri uçlu olması sebebiyle sürme konusunda ilk başlarda sıkıntı yaşamadım. Ruj sürer gibi rahatça sürülüyor. Ürünün tek olumsuz yanı malesef bitmeye yakın parmakla sürmek zorunda kalmanız :( Satış fiyatı 12,90 TL idi ben her zaman ki gibi indirimle 9,90 TL'ye aldım. Fiyat&Performans açısından iyi bir ürün ama abartılacak bir ürün değil açıkçası başka postlarda görüşmek üzere hoşçakalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder