12 Temmuz 2015 Pazar

Eklips Natural Seyahat Boyu 5'li Makyaj Fırça Seti...

Herkese yeniden merhaba Eklips Natural Seyahat Boyu Makyaj Fırça Seti ile ilgili postuma başlamadan öncelikle yeni almama rağmen üç kez makyaj yaptığımı özellikle belirtmek isterim. Set 5 adet kısa fırçadan oluşuyor. Fırçalar organizer yapısında, ürünü yerleştireceğiniz bir formda dizayn edilmiş ve hasır bezli bir kılıf içinde şık bir şekilde ambalajlanmış. Bu sevimli mini set seyahate çıkmaya hazır emrinize amade bir vaziyette peki ya siz seyahete hazır mısınız? :)))


Daha önce eklips hem bu natural serisinden hemde diğer serisinden makyaj fırçası almıştım kalitesinden memnun kaldığım için bu seti gönül rahatlığı ile aldım. Ambalajı, bambu sapları ve sentetik kıllarından ötürü natural serisini daha çok seviyorum. Bilmeyenler için Benri markası sadece Gratis'de satılıyor. Ürünün satış fiyatı 25,90 TL. Ben bu seyahat setini bayram öncesi % 30 indirimle 18 TL'ye aldım. 




Eklips Natural Seyahat Boyu Makyaj Fırça Setinin özelliklerini şöyle sıralayabilirim; 

  • Kıllarının yumuşacık bu nedenle yüze zarar vermiyor. 
  • Bence bu fırçalar ambalajı ve bambu formu ve fırça yapısı ile Ecotools markasına dupe olarak gösterilebilir. 
  • Bu serinin fırçaları uygun fiyatlı ve genel olarak performansları da gayet iyi. 
  • Özellikle seyahat boyu olan bu seri taşınabilirlik açısından oldukça pratik. 
  • Fırçaları henüz yıkamadım ama bu markanın daha önce tekli satılan ürünlerinden eyeliner, far ve karıştırma fırçası almıştım en az 4-5 kez yıkadım kılları dökülmedi ve formları bozulmadı. Alındığı ilk gün gibi hala sağlam ve kullanışlı.  
  • Ürünün ambalajında "eco-friendly" yazıyor. Doğaya zarar vermeden üretilmiş olması ve "cruelty free" bir marka olması yani hayvanlara zarar vermeden üretilmiş olması ise beni ayrıca mutlu etti. 

Pudra fırçası: Yumuşak ve seyrek kılları sayesinde az ürün tutuyor. Allık, pudra, bronzer, toz highlighter uygulamak için kullanılabilir. Bence çok işlevli, kullanışlı ve ayrıca kullanımı çok rahat bir fırça. 


Kapatıcı fırçası: Yassı formda yoğun kıllara sahip bir fırça. Kapatıcı fırçası olarak kullanabileceğiniz gibi far fırçası olarak ıslak veya kuru şekilde kullanabilirsiniz. Farı göz kapağınıza oldukça pratik bir şekilde uygulayabilirsiniz. 


Karıştırma fırçası: İşte benim en sevdiğim bu seti almama bahane yaratan fırça :))) Geniş ve uzun tüyleri var. Çok sık kılları olan bir fırça değil bu yüzden farı az alıyorsunuz ve crease bölgesi için uygulama sonrası çok güzel bir sonuç elde edebiliyorsunuz. Oldukça yumuşak bir yapıya sahip. Fırçanın formu gölge yapmak için ideal far uygulamasında karıştırma işlemini yaparken bu fırça işimi çok kolaylaştırdı diyebilirim. Bu fırça birçok blogger tarafından Mac, The Balm, Sephora gibi yüksek fiyatlı markaların fırçalarına dupe olarak gösteriliyor.


Dudak Fırçası: Fırça ile uygulanan ruj daha doğal ve daha güzel duruyor. Fakat ben tembelliğimden ötürü malesef ruj uygulamalarında pek fırça kullanmıyorum. Bu fırça klasik bir dudak fırçası performans açısından gayet iyi fırçanın kılları sık olduğu için sürüm esnasında kontrollü olmanızı sağlıyor dudak rahatça boyanıyor. Tek olumsuz yönü koruyucu bir aparatının olmaması gerçi ben dudak fırçasını her kullandığımda temizlediğim için benim için sorun olmuyor.


Far fırçası: Bu fırça ile farı kolayca uygulayıp dağıtabilirsiniz. Farı göz kapağına uygulamanın dışında kaş&göz altını aydınlatmak ve farı karıştırmak içinde rahatlıkla kullanılabilecek oldukça işe yarar bir fırça diyebilirim. 


Son olarak Ecotools hariç ekonomik fiyatlı bambu makyaj fırçaları arayışındaysanız bir kaç post önce paylaştığım Lionesse ve Gold markalarından da ürün alabilirsiniz. Bir başka postta görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder