17 Kasım 2013 Pazar

Maybelline Affinitone Fondöten - 24 Golden Beige & Maybelline Falsies - One by One Maskara

Maybelline Affinitone Fondöten - Maybelline Falsies ve One by One Maskara
Selam belki kullanmayan kalmadı ama ben yine de ekonomik ve kullanışlı bu fondöteni anlatmak istiyorum. Çok önceden aldığım fakat bir türlü postunu yazamadığım bir üründü bu Maybelline Affinitone 24 Hr fondötenini de alınca bu ürün hakkında yazmak şart oldu =) günlük makyajda cilt rengi daha düzgün ve pürüzsüz göstermek için ideal bir fondöten. Yoğun bir yapısı yok mat, akışkan ve dağıtması kolay.Ciltte kolaylıkla yayılıyor. Fakat cildiniz kuruysa fondöten öncesi bir nemlendiriciye ihtiyacınız var. Kapatıcılığı orta düzeyde daha az kusurlu ciltlerde kullanılabilir. Sorunlu bir cildiniz yoksa kapatıcılığı yeterli diye düşünüyorum eğer kapatıcılığın yoğun olmasını arzu ederseniz üzerinden kapatıcı bir pudrayla geçerseniz gayet iyi bir sonuç elde edersiniz.

Ciltte maske gibi durmuyor,gayet doğal bir duruşa sahip cildi ağırlaştırmıyor. Hem açık tenliler hem koyu tenliler için birçok renk alternatifine sahip bu fondötenle kalıcılık konusunda gün boyunca herhangi bir sorun yaşamadım. Ayrıca parlama&yağlanma gibi sivilce, alerji gibi problemler yaşamadım. Bendeki 24 golden beige rengi,beyaz tenlilere ve açık buğday tenlilere uyacak sarı alt tonlu bir renk.Ben daha bronz görünmek için bu tonu seçtim. Fiyatı 19,90 TL indirimde 14,90 TL almıştım. Ürün 30 gram ben fazla makyaj yapmadığım ve makyajda fondöteni sık kullanmadığım için uzun süre dayanıyor. Kapatıcılık özelliği fazla olan fondötenlere nazaran daha fazla kullanıldığı düşünülürse sık sık makyaj yapan ve her makyajda fondoten kullananları düşünecek olursak uzun süre dayanacağını sanmıyorum. Fiyat&performans açısından değerlendirilecek olursa bence gayet iyi =)


Bu arada fotoğrafta gördüğünüz iki rimel hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum =) ilki Maybelline Falsies Volume Express Mascara fırçası gayet iyi eğimli yapısıyla kenarlardaki kısa kirpiklere bile ulaşıyor. Kalıcılığı ve sürümü gayet kolay memnun kaldım tavsiye ediyorum. Ürünün fiyatı 14,90 TL ve şimdi Maybelline One by One Mascara bu ürün dolgunluk verirken ayni zamanda kirpikleri tek tek ayırabiliyor yapışma, topaklanma gibi sorunlar yaşamadım. Her rimel gibi fazladan sürülen katlarla dolgunluk etkisi artıyor. Fırça yapısı sayesinde gayet iyi bir sürüm gerçekleştirebiliyorsunuz. Bu üründen de gayet memnun kaldığım için tavsiye ediyorum. Bu maskaranın fiyatı da 14,90 TL idi. Görüşmek Üzere Hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder