16 Kasım 2013 Cumartesi

Mini Watsons Alışverişi ve Nivea Ürünleri =)

Watsons Alışverişi
 Nivea Sabun

Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü - Dudak Balmı - Nemlendirici Bakım Kremi ve Sabun

Öncelikle merhabalar logo tasarımına konsantre olmak için bir müddet paylaşım yapamadım neyse ki ilham sonunda geldi ve müşterimin de benim de çok beğendiğimiz modern ve afilli bir logo tasarladım. Bu stresi atlattıktan sonra işin en zevkli en sevdiğim kısmı yani finali geldi ve ücretimi tahsil ettim sonrasında daha çok stres atmak için önce hemen alışverişe sonra bloğuma koştum =) Ayak parmaklarım su toplayana dek saatlerce avm avm kozmetikçi kozmetikçi gezdim durdum zaman nasıl geçti anlamadım bile =)
Öncelikle cilt bakımı tavsiyeleri cildinizin temiz ve bakımlı olması için sık sık değil, doğru şekilde yıkamak önemlidir. Kırışıklıkları önlemek ve daha sağlıklı bir cilde sahip olmak için günlük su tüketiminize dikkat edin. Ayrıca cilt bakımı açısından da suyun çok büyük önemi var.Cildi sabun ile temizlemek ciltte kuruluğa neden olur. Yüzünüzü yıkarken ılık su kullanın, ılık su cilt ısınıza daha yakın olduğu için özellikle temizleyicilerin yağ ve kirleri daha iyi eritmesine yardımcı olur. Bu işlemin ardından soğuk su ile yüzünüzü yıkarsanız cildiniz sıkılaşacak ve canlanacaktır. Cildinizi temizledikten sonra kurulamayı da unutmayın. Kurulama işlemini kağıt havlu yardımı ile fazla bastırmadan nazikçe dokundurarak yapın. Klasik sabunlar kurumaya yol açacağından genelde önerilmez, bunun yerine cilt yapınıza uygun sıvı temizleyicileri tercih edebilirsiniz. Çoğu kişinin yanlış bildiği gibi sivilceli ciltleri çok sık yıkamak da doğru değildir. Bu konuda bir uzmandan yardım almak en doğrusudur. 

Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü
Alışveriş çılgınlığımdan sonra sizlere ilk olarak bu ürünü tanıtmak istedim yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ürünün 2 çeşidi bulunmakta Kuru/ Hassas Ciltler için ve Normal/ Karma Ciltler için. Ben kendi cilt tipime uygun olarak Normal/ karma Ciltler için olanını seçtim. Ergonomik ambalajını beğendim bu ürünün satış fiyatı 14,90 TL idi ben indirimde 9,90 TL'ye aldım aldığım ürünler henüz elimde bulunan ürünler olduğu için acele etmiyorum ve daha önceki gibi yüksek fiyattan almıyorum artık indirimleri takip ediyor ve gerçek indirimli ürünleri alıyorum. Hatta başka bir kozmetik mağazasında Nivea standından sorumlu olan satış temsilcisi bu fiyatı duyunca çok şaşırdı ve keşke bende alabilseydim diye derin bir iç çekti =) Daha önce birçok markanın yüz temizleme ürününü kullandım fakat Nivea benim vazgeçilmezim NİVEA jel temizleme ürünlerinden gayet memnundum bu ürünü merak ettiğim için aldım eee indiriminde etkisi olmadı değil =) temizleme ürününde ilk kez köpük kullanmama rağmen gayet memnun kaldım makyajlı yüzde çok etkili bir ürün değil fakat günlük ve makyajsız kullanımda sonuç gayet iyi ambalajında sıvı formda olan bu ürün sıktığınızda köpük olarak çıkıyor. Kokusunu sevdim çünkü ben Nivea ürünlerinin kokusunu seviyorum. Ürün 150 ml içerisinde ise E vitamini ve Hydra IQ bulunuyormuş. Köpüğü masaj yaparak yüz, boyun ve dekolte bölgesine uygulayın ve suyla durulayın. Ben ürünü günde 2 kez sabah ve akşam uyguluyorum. Bu arada Hydra IQ nem oranın fazla olduğunu anlamına geliyormuş. Niveanın jel temizleme ürünlerinden memnun kaldığım gibi bu üründen de memnun kaldım açıkçası tavsiye ederim. Nivea ürünlerini incelemek isterseniz Tık Tık Görüşmek üzere hoşçakalın..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder