20 Kasım 2013 Çarşamba

Avon SuperShock Eyeliner - Blackened Metal


Bu eyeliner alalı uzun zaman oldu opak, metalik, ışıltılı bir siyah daha doğrusu koyu füme desem daha doğru olur sanırım =) Bu ürün tam siyah koyu mat eyeliner isteyenler için uygun bir ürün değil açıkçası ama bu ürün çok fonksiyonlu tek başına eyeliner, far olarak kullanabileceğiniz gibi far bazı ve far gölgelendirici olarakta kullanabilirsiniz.

Avon SuperShock Jel Eyeliner ve Eyeliner Fırçası
Fiyatı gayet uygun ben 9 TL'ye almıştım. Fiyat&Performans ve kullanım alanı açısından değerlendirecek olursak iyi bir ürün bence göz kapağında gayet kalıcı bir ürün ayrıca bu eyeliner 2 farklı rengi daha mevcut açık lacivert ve açık bronz bu eyelinerlarında yapısı opak ve metalik renk vermelerini istiyorsanız ürünü birkaç kat uygulamanız gerekiyor. Elle yada fırça ile uygulayabilirsiniz. Sürümü gayet kolay yalnız far olarak kullandığınız zaman sürerken hızlı davranmalısınız.

Avon SuperShock Eyeliner ve Eyeliner Brush
Ürün kalıcı olduğu için kısa sürede sabitleniyor. Cam ambalajı çok şirin ambalajını çok sevdim =) Bu arada Avon'dan 5 TL gibi çok ekonomik fiyatla 2 adet eyeliner fırçası almıştım. Bu fırçayı aynı zamanda far sürmek içinde kullanabilirsiniz. Tabi daha ince eyelinerlar çekmek istiyorsanız bu fırçalar sizin için çokta uygun olmayabilir. Bir Maybelline eyeliner kadar etkiliyeci bir ürün olmasada fonksiyonlarına bakarsak hiçte fena sayılmayacak bir makyaj ürünü =) Yorumlarınızı bekliyorum hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder