20 Kasım 2013 Çarşamba

Maybelline Eye Studio Long Lasting Drama Gel Eyeliner 24 Hour 01 Intense Black - Türkçesi 24 Saat Kalıcı Siyah Jel Eyeliner =)

Maybelline Eye Studio Long Lasting Drama Gel Eyeliner  24 Hour - 01 Intense Black
Ne uzun bir ismi var bu ürünün kalıcılığı ve kullanım ömrü de ismi kadar uzun bir makyaj malzemesi =) açıldıktan sonra 24 aylık bir kullanım süresi var. Fiyatı 25 TL % 40 indirimle 15 TL'ye aldım. Daha önce keçe uçlu yada normal pen eyeliner ve likit eyeliner kullanıyordum fakat jel eyeliner daha kalıcı ve sürümü daha rahat diye artık çoğunlukla jel eyeliner kullanıyorum. Yapısı yumuşak ve sürümü kolay ve fırçası gayet kullanışlı oval yapıda olduğu için eyelinerınızı ince çekebilirsiniz.



Ben eyeliner için birçok fırça aldığım için daha ince uçlu fırçalar ile uyguluyorum bu ürünü =) bu arada cam olmasından ötürü ambalajını sevdim. 


Ürünün 4 rengi var siyah, lacivert, kahverengi ve mor. Renk vermesi gayet iyi ve renkler çok güzel ben siyah rengini aldım. Mat ve koyu tam istediğim gibi bir siyah Aralık ayında % 50 yeni yıl indirimi olacakmış ki % 50 indirimden aşağı indirim oranı duymadım Maybelline ürünlerinde o zaman kahverengisini alırım  inşallah açıkçası şimdiye kadar % 50 indirimi hiç yakalayamadım Maybelline'de =) Ürünün 24 saat kalıcı olduğu yazıyor.



Açıkçası ben o kadar bekletmedim ama 10-12 saat kadar kalıcı olduğunu söyleyebilirim. Akma,silinme bulaşma olmuyor. Jel eyelinerın en güzel yanlarından biri de likit eyelinerlardaki gibi akma probleminin yaşanmaması özellikle göz içine akma yapması hele benim gibi gözleri hassas olan biri için çok kötü bir durum =( gerçi Maybelline Master Drama ve Liner Express Likit eyelinerları diğer eyelinerlar gibi akma yapmıyor bahsettiğim bu iki ürünü almadım fakat test ettim ve onayladım =)



Mat Koyu ve Tam Siyah Oldukça Kalıcı =) Tam Benlik
Maybelline Gel Eyeliner  Brush - Maybelline Jel Eyeliner Fırçası
Maybelline tüm eyelinerlarını tavsiye ederim hele jel eyeliner almayı düşünenleriniz varsa bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum. Kullananlar yada almayı düşünenler yorumlarınızı bekliyorum. Bol görselli postumla size şimdilik veda ediyorum. Görüşmek Üzere Hoşçakalın..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder