16 Kasım 2013 Cumartesi

Maybelline Color Tattoo 24 HR By Eyestudio Krem Farlar

 Maybelline Color Tattoo 24 Hr Timeless Black - Permanent Taupe - On and on Bronze Krem Farlar
Takip eden herkese selam kalitesi, kalıcılığı ve harika duruşu sebebiyle bu farlara ba yıl dımmm desem yeridir. Aslında sürümü kolay, yumuşak bir yapıda fakat sürerken çok fazla oyalanmamalısınız kalıcı yapısından ötürü zorlanabilirsiniz. Bazsız kullanımda bile muhteşem performansı ile beni memnun eden bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum. Bu ürünü 24 saat kullanma imkanım olmadı =) fakat 15 saat kadar yüzümde herhangi bir değişiklik olmadan kalmayı başardı. Üstelik benim gibi hassas gözlere sahip birinde =) gerçi soğuk bir mevsimde olmanın ve yağlı bir cilde sahip olmamamın etkisi yok değildir. Fakat sıcak ortamda olmama rağmen terleme, akma, bir araya toplanma ve bozulma gibi olumsuz bir etki yaşamadım. Hakikaten dövme formunda siz çıkarana kadar olduğu gibi kalıyor. 

Sürerken kolaylıkla dağıtabiliyorsunuz. Rengini tek katta veriyor. Ürünü parmakla uygulayabilirsiniz. Parmakla uygulanmaya uygun yapıda olan bu ürün bir fırça yardımı ile çok daha iyi sonuç veriyor.Kalıcılığı harika ve anında sabitleniyor. Far, baz, eyeliner olarak çok amaçlı kullanılabilir bu ürün beni çok mutlu etti. Kalıcı makyaj yapmak isterseniz bu ürün sizin için biçilmiş kaftan Cam ambalajlı bu ürün hem sağlıklı hem estetik =) Şimdi sizlere elimde bulunan bu 3 rengi ve yapısını anlatmak istiyorum.

40- Permanent Taupe Mat bir yapıda görüntüsü de öyle gri tonlarda soluk bir kahve rengine sahip ışıltısız pırıltısız doğal sakin bir far bu =) tam bir sonbahar rengi tek başına kullanılabilir renkte bir far fakat dilerseniz koyu tonlarda göz makyajı için baz olarak kullanılabilir.

35 - On and On Bronze Metalik ışıltılı bir bronz simli değil  ama bronz renk hastası biri olarak bu renk çok fazla farım olmasına rağmen çok isteyerek aldım bu farı iyiki almışım gündüz ve gece makyajında rahatlıkla kullanılabilir. Ben bu farı tek başına kullanabildiğim gibi permanent taupe ile birlikte de kullanıyorum.Tek başına da kullanılsa karıştırılarak da kullanılsa çok hoş gözüküyor.Çoook sevdim çok, çoook beğendim çok =)

60 - Timeless Black Mat ve siyah hatta simsiyah ben bu farı eyeliner olarak kullanıyorum. Çünkü Maybelline Lasting Drama by EyeStudio Gel Eyeliner Blackest Black eyeliner ürününden bile daha koyu ve daha mat bir siyah hatta birçok markanın jel eyelinerlarından daha iyi ve kullanışlı =) Bu üründen öyle memnun kaldım ki bu aldığım 2.ürün ilki tam bitmeden kayboldu =( ilk aldığımda koyu göz makyajında far olarak kullanırım diye düşünmüştüm fakat göz makyajında koyu tonları pek kullanmadığım için sadece eyeliner olarak kullanmaya başladım. Kalıcılığı ve tam siyah renginden ötürü doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum.Siyahın en sevdiğim tonu koyu ve ışıltısız işte Timeless Black tam bana göre =) İster eyeliner olarak  isterseniz krem far ya da farınıza baz olarak kullanın bu muhteşem ürünü suya dayanıklı uzun süre kalıcı bu far özellikle yağlı cilde sahip sıcakta makyajım bozulur mu korkusu çeken herkese rahatlıkla tavsiye edebilir bir ürün.

Maybelline Color Tattoo yurtdışında siyah hariç 10 renk olmasına karşın bizde siyah dahil sadece 6 renkle satılıyor.Bu üründen almak istediğim bir renkte 65 - Pink Gold tester denedim çok hoş bir pembe yapı olarak On and On Bronze ile aynı pudra tonlarında naturel bir pembe olan bu farı en kısa sürede almak istiyorum bu farda tıpkı On and On Bronze gibi hem baz hem eyeliner hem far olarak kullanılabilir diye düşünüyorum. Hem tek başına hem karıştırıldığı zaman çok hoş duracağından eminim =)





Maybelline Color Tattoo krem farların satış fiyatı 16,90 TL ben indirim olduğu zamanlarda aldığım için timeless black için 9,90 TL diğer ikisi içinse 7,90 TL harcadım.Her zaman ki gibi üretici firmanın linkini vermek istiyorum. Maybelline Web sitesi için 1 Tık =) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder