3 Haziran 2015 Çarşamba

Diadermine Çift Fazlı Kirpik Koruyucu Göz Makyaj Temizleyici

Merhaba yeni bir post ile tekrar karşınızdayım :) Daha önce Loreal, Garnier, Nivea, Neutrogena markalarının makyaj temizleme ürünlerini kullandım. Son zamanlarda sık sık indirime giren Diadermine markasının cilt bakım ürünlerini, kremlerini, yüz temizleme ürünlerini kullandım. Genel olarak ürünlerinden memnun kaldığım ve uygun fiyatla aldığım bu markanın makyaj temizleme ürünlerine de bir şans vermek istedim. Diğer markalardan da memnun kalmıştım fakat bahsettiğim gibi indirimde olduğu için Diadermine'nin temizleme ürünlerini de denemek istedim. Bu markanın temizleme ürünlerine iyi ki de şans vermişim :) çünkü temizleme ürünleri bence gayet iyi tüm yüz için kullandığım temizleme ürünlerinden memnun kaldığım gibi bu çift fazlı göz makyajı temizleyicisinden de memnun kaldığımı belirtebilirim. Gözdeki makyajı rahatça çıkartıyor. Şunu belirtmeliyim ki ürün çift fazlı olduğu için hafif yağlı bir his bırakıyor ama bu benim için sıkıntı yaratmadı. Tabi sizler için rahatsız edici bir durum olabilir. 

Ürün çalkalanmadığı zaman böyle gözüküyor :)
Bu temizleyici kirpiklerimde herhangi bir dökülmeye sebep olmadı. Gözlerim oldukça hassas hatta malesef alerjik bir rahatsızlık var gözlerimde bu nedenle gözlerim için her renkli kozmetik ürününü kullanamıyorum. Makyaj temizleyicilerini almadan önce tereddüt ederek alıyorum. Waterproof ürünler kullandığım yoğun göz makyajlarını çift fazlı temizleyiciler kullanarak çıkarıyorum. Çünkü bu ürünler makyajı temizlerken daha az yoruyor. Ayrıca pratik bir kullanım sunarken aynı zamanda cildi tahriş etmiyor. Ürünün yapısı çok yağlı olduğu için uygulama sonrası detaylı bir durulama gerektiriyor. Gerçi ben yağlı olmasa dahi çok fazla durulama yapıyorum. Makyaj temizleyici kullandıktan sonra durulama gerektirmeyen ürünlerde bile muhakkak cildimi yıkıyorum. Aksi halde rahat edemiyorum. Dayanıklı makyaj dahil her türlü makyajı rahatça temizleyebilen bu ürünü fiyat ve performans açısından değerlendirecek olursam benden geçer not aldı diyebilirim. Ürün Tüm cilt tipleri için uygun ve aynı zamanda vitamin içeriyor. Temizleyiciyi şişeyi hafifçe çalkalayarak makyaj pamuğu ile fazla ovuşturmadan nazikçe uygulayarak kullanıyorsunuz :))) Göz temizleyicisinin satış fiyatı 19,90 ben ürünü % 50 indirimle 9,90 aldım. Sizlerde bu ürünü kullanıyorsanız mesaj kısmından yorumlarınızı bekliyorum. Yeni ürünlerle başka postlar da görüşmek üzere hoşçakalın...

Ürünç hafifçe çalkalanarak kullanılıyor. Ürünün çalkalanmış hali böyle :)

2 yorum:

  1. Merhaba bnde bu ürünü indirimden almıştım 2 adet hatta.kullandığım andan itibaren gözlerime zarar vermeye göz kapaklarımi pul pul dokmeye başladı
    Önceleri bu üründen olmadığıni düşündüm.tek tek kullandigim göz makyaj ürünlerini kullanmamaya başladım.en sonunda çok severek aldigim diadermine makyaj temizleyicimle temizlemedim gözlerimi o hafta.Gozlerimin iyilestigini gördüm.ısrarla inanamayip tekrar sürdum ve ertesi gün göz kapaklarimin tekrar soyulmaya başladığıni gördüm.Arkadaslar lütfen sizde alırken bu ürünü bir kez daha düşünün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nivea, Garnier, Neutrogena gibi markaları da kullandım. Diadermine markasını da sürekli kullanıyorum. Herhangi bir sorun olmadı bende. Yine de uyardığınız için teşekkür ederim.

      Sil