16 Haziran 2015 Salı

Wet n Wild Shine Matte Top Coat ( Wet n Wild Oje Matlaştırıcı )

Merhaba yeni bir blog yazısı ile karşınızdayım. Bugün mat oje sevenlerin için süper bir üründen bahsedeceğim. Matte top coat'lar... Mesela bir oje beğendiniz rengi tam istediğiniz gibi ama mat değil işte bu durumda matte top coat ürünler süper kahraman gibi imdat çığlıklarınıza yetişiyor :) Ben bu ürünü aldıktan sonra mat oje almıyorum. Çünkü tüm ojelerimi bu pratik ürün sayesinde hem olduğu gibi hemde mat bir şekilde kullanabiliyorum. 


Wet n Wild'ın oje matlaştırıcı bu ürününü Gratis'ten %50 indirimle 3 TL gibi çok uygun bir fiyata almıştım. Kullanımı çok basit sürdüğünüz ojenin iyice kuruduğundan emin olduktan sonra, matlaştırıcı ojeyi üzerine uygulayın. Fırçaya az miktarda almanız kafi sürerken tırnağınızın her yerine sürdüğünden emin olun aksi halde ojenizin yarısı mat yarısı parlak duracaktır. Ürün uyguladıktan sonra en geç 30 saniye içerisinde kuruyor ve sabitleniyor. 


Ben bu ürünü bazen tırnaklarıma oje sürmeden önce de uyguluyorum. Tırnaklarım da mat bir görüntü oluşuyor ve bu görüntü benim çok hoşuma gidiyor. Ayrıca bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama oje öncesi matlaştırıcı sürdüğümde tırnağım daha pürüzsüz oluyor ve sürdüğüm oje daha güzel duruyor sanki :))) Diğer markaların oje matlaştırıcılarını kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum. Diğer markaların matte top coat ürünlerini kullananlar yorumlarınızı bekliyorum. Son olarak Wet n Wild'ın bu oje matlaştırıcısı mat oje sevenlerin işine yarayacak pratik ve uygun fiyatlı bir ürün diyebilirim. Şimdilik bu kadar başka bir postta tekrar görüşmek üzere hoşçakalın..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder