21 Haziran 2015 Pazar

Şelale Gül Suyu Doğal Tonik...

Merhabalar sevgili takipçiler bugün ki kahramanımız doğal tonik olarak bilinen gül suyu daha önce farklı markaların toniklerini denedim ama doğal içerikli olmasından ötürü yine gül suyuna dönüş yaptım.


400 cc'lik şık ve kullanışlı bir şişede %100 doğal ve saf içerikli, güzel kokulu, alkolsüz, boya ve katkı maddesiz doğal bir ürün arıyorsanız Şelale gül suyu size göre :) Ürünün satış fiyatı 4 TL idi. Ve ben her zaman ki gibi %50 indirimle 2 TL gibi çok uygun bir fiyata aldım. Ürünü gece yatmadan önce yüzümü yıkıyorum  ve gül suyu kullanıyorum. Bu gül suyunun doğal içerikli olması sebebi ile tatlı yapımında kullanılmak üzere alınıyor olması beni oldukça sevindirdi. Hem uygun fiyatlı hemde doğal bir ürün olduğu için herkese gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.



Makyajımı temizleme ürünleri ile çıkarttıktan sonra yüzümü yıkıyorum daha sonra tonik niyetine gül suyunu uyguluyorum ve bir müddet bekledikten sonra yüzüme nemlendirici krem sürüyorum. Sabah yumuşacık, temiz ve parlak görünümlü bir ciltle uyanıyorum. Benden şimdilik bu kadar başka bir postta görüşmek üzere hoşçakalın..!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder