11 Haziran 2015 Perşembe

Schwarzkopf Gliss Ultimate Oil Elixir Sıvı Saç Kremi...

Merhaba yeni bir post ile tekrar buradayım. Schwarzkopf'un Gliss markasının şampuan, saç kremi ve saç bakım ürünlerini kullanıyorum. Oldukça memnunum beni inatçı, gür, sinir bozan saçlarımı uysallaştıran bu markaya teşekkürlerimi borç bilirim :))) Bugün sizlerle Gliss'in sıvılaştırılmış keratin içeren, durulanmayan sıvı saç bakım kremi ile ilgili yorumlarımı paylaşmak istedim. Ben çok işlem görmüş, yıpranmış saçlar için kullanılan içerisinde besleyici yağlar olan gold ambalajlı ürünü satın aldım. Bu serinin birkaç farklı ürünü daha bulunuyor. Ürün saçı yeniden yapılandırarak yıpranmış ve çok kuru saçlar için onarıcı bir etki yaratıyor. Benim gibi kurumuş, yıpranmış, inatçı ve tarama problemi olan saçlara sahipseniz bu ürün oldukça işinize yarayacak diyebilirim. Bu sıvı saç kremi durulanmıyor. Bu nedenle gün boyu saçı nemli tutuyor. Yıpranmış, kuru ve mat saçlara sahip olanların çok seveceğini bir ürün ancak birkaç gün yıkamadan kullandığınızda saçlarda yağlanmaya neden olabiliyor.


İçerisindeki keratin sayesinde saçı onarıyor. Kısa sürede mucize beklemeyin fakat bir müddet kullandıktan sonra etkisini farkedeceksiniz. Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalayın. Nemli veya kuru saça ihtiyacınız kadarını uygulayın. Ürünü daha önce kullandım. Oldukça bereketli bir ürün sık sık kullanmama rağmen yaklaşık 5-6 ay kadar kullandım. Satış fiyatı 12,90 TL. Ve tabi ben yine indirimde bu ürünü 6,90 TL'ye aldım. Uygun fiyatlı bu ürün fiyat&performans açısından oldukça iyi bir ürün. Ekonomik ve kullanışlı bir saç bakım ürünü arıyorsanız Gliss Sıvı Saç Kremi tam size göre :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder