1 Haziran 2015 Pazartesi

Pastel Waterproof Dipliner...

Merhaba sevgili takipçiler ürünü yaklaşık 2 hafta önce aldım. Kullandıktan sonra yorumlamak istediğim için postu yazmak bugüne kısmet oldu. Kalıcı ve sürümü kolay bir dipliner arayışındaysanız sizlere güzel bir haberim var. Şimdiye kadar birçok markanın eyeliner, dipliner, jel eyeliner ürünlerini kullandım. Ama en memnun kaldığım ürün bu oldu diyebilirim. Jel eyelinerların sürümü rahat, kalıcı fakat ben günlük kullanım için uygun bulmuyorum. Ne kadar iyi temizlenirse temizlensin uzun süre kullanıldığında göz çevresinde kararmaya neden oluyor. Ben jel eyeliner daha çok özel günlerde ve makyajın yüzümde uzun süre kaldığı günlerde kullanmayı tercih ediyorum. Pastel dipliner  koyu siyah renk de mat yapıya sahip bir ürün. Eyeliner süremiyorum diyorsanız bu ürün tam size göre. Benim likit eyeliner ürünlerinde en sevmediğim şey ürünün pul pul dökülmesidir. Pastel dipliner da bu sorunla karşılaşmadığım için çok mutluyum.


Pastel diplinerın fırça ucu oldukça kaliteli bir yapıda herhangi bir kırılma, eğilme, esneme olmadı. Kömür karası gözlere sahip olmak istiyorsanız bu ürünü gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. Ürün sürdüğünüz andan itibaren hemen kuruyor. Waterproof olduğu için terleme yada su ile temas etme gibi durumlarda bile akma söz konusu değil. Bazı eyeliner ürünleri oldukça likit oluyor. Bu ürün birçok markanın ürününden daha yoğun bir yapıya sahip. Kullanışlı fırçası sayesinde eyeliner çekmek oldukça kolay :))) Fırçası kısa ve sert olduğu için rahat sürülüyor ve çok kolay bir şekilde düzgün bir hat elde edebiliyorsunuz. Tek kat uygulamada bile rengini veriyor. Kalıcılığı da gayet iyi olan bu dipliner waterproof olmasına rağmen makyaj temizleme ürünleri ile gayet güzel temizlenebiliyor.








Ürün 4,5 ml. Almanya'da üretiliyor. Ambalajı oldukça şık ve en güzeli makyaj çantasında yer kaplamıyor. Satın aldığımda kullanım öncesi ürünü sallıyorsunuz içindeki aparat sayesinde ürün kurumuyor. Ürünü açtıktan sonra 1 yıla kadar kullanabilirsiniz. 4,5 ml olmasına rağmen oldukça uzun süre kullanabileceğiniz bir ürün demişlerdi. Bakalım görelim hakikaten vaad ettikleri doğru mu yoksa uydurma mı ? :)))  Son olarak raf ömrü 3 yıl Pastel hemen hemen her kozmetik mağazasında satılıyor. Ben ürünü Gratis'ten aldım. Herhangi bir indirim yoktu malesef :( diplinerın indirimsiz satış fiyatı 22 TL. Fiyat performans açısından indirimsiz almış olsam bile :) bence gayet iyi bir ürün. Başka bir postta görüşmek üzere hoşçakalın..!
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder