22 Eylül 2015 Salı

Note Kozmetik Terracotta Powder "01 Stardust"

Merhaba sevgili takipçiler bugün sizler için Note Ultra Black Dipliner hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Umarım bu post sizler için faydalı olur. Başka postlarda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın :)))

Note Terracotta Powder 01 Stardust 9 gr. 

Kapağının içinde aynası mevcut. 

Ambalajı oldukça sağlam, şık ve kullanışlı. 

Ürün açıldıktan sonra kullanım süresi 18 ay. 

Macademia yağı içerİyor ve cildi kurutmuyor. 

Islak kullanılabilir bir ürün. 

Işıltılı şampanya rengindeki ürün kadifemsi bir yapıya sahip. 

Ürünün pigmentasyonu gayet iyi.
 
Ürün ince yapılı, cilde oldukça uyumlu güzel ve doğal bir aydınlık veriyor. 

Yapı olarak Mac Soft&Gentle pudrasına dupe gösteriliyor. 

Uygulaması ve dağıtması oldukça kolay bir ürün. 

Ürünü yüzümün yüksek noktalarını elmacık kemikleri, burun kemiği, dudak üstü ve kaş altını aydınlatmak için kullanıyorum.


Pek çok aydınlatıcım olmasına rağmen bu ürünü almadan edemedim. Çünkü ürünün çok doğal bir duruşu var. Ve ürün kullanım amacında çok başarılı.

Bu ürün mat ve solgun görünümlü ciltler için strobing makyaj uygulaması için bence biçimli kaftan. 

Uygun fiyatlı ve kaliteli bir aydınlatıcı arıyorsanız Note Terravotta Powder "01 Sturdust" tam size göre :))) 

Ürünün satış fiyatı 39,90 TL. Ben %50 indirimle 19,95 Tl'ye aldım.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder