2 Aralık 2013 Pazartesi

Avon Moroccan Argan Oil Saç Serumu


Merhabalar Argan yağının faydalarını bilmeyenimiz kalmadı sanırım =) Avon saç serumunda argan yağını kullanarak bizlere güzel bir ürün sundu diye düşünüyorum =) onarıcı ve besleme özelliği yanın sıra parlaklık veren bu ürünü sevdim. Havluyla ıslaklığını aldığınız saçlarınıza ( tabi saç diplerine değil ) avuç içine döktüğünüz 2-3 damla kadar serumu kadar uygulayın. Saçlarınız uzun ve gür ise 4-5 damla uygulayın.



Uzun saçlarda ve boyalı ve kuru saçlarda düğümlenmeler saçın uç kısımlarında sertleşmeler olur ya işte bu ürün bu tarz saçlarda işe yarıyor. Ben bu ürünü yaklaşık 4-5 kez kullandım. Ve gayet memnun kaldım. Saçı onarıp besliyor, parlaklık veriyor  ve saçın kolay taranmasını sağlıyor. Ürünün kokusu çok güzel ve ambalajı da çok kullanışlı ayrıca cam olması çok iyi. Ürünün indirimli fiyatı 7,50 TL idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder