2 Aralık 2013 Pazartesi

Vaseline Cocoa Butter Bakım Losyonu ve Hacı Şakir Duş Jeli


Merhaba Sevgili Okurlar,

Vanilya, Kakao, Çikolata kokularını çok sevdiğim için kokusunu çok beğendiğim bu kremi alalı 1 hafta oldu postunu yazmak için 1 hafta bekledim bir süre kullandıktan sonra yorumlamak istedim ve nihayet bugün kaleme ay pardon klavyeye aldım =) Çok fazla krem alan biriyim fakat aynı zamanda çok az krem kullanan biri. Ürün mini ambalajında bence deneme boyu 100 ml Watsons'ta 4 TL olan vücut losyonu Gratis'te indirimli 3 TL idi. Bu kremin Çikolata&Vanilya karışımı bir kokusu var insanın yiyesi geliyor. Nemlendirmesi gayet iyi ve cildi pamuk gibi yumuşacık yapıyor. Yağlı ve yoğun bir yapısı var. Kokusu ve kendisi gayet kalıcı kuru bir cildiniz var ise Vaseline Cocoa Butter Vücut Losyonu sizin için doğru bir seçim olacaktır. Özellikle kış aylarında kullanılabilecek bir ürün , kullanım süresi 2 yıl bu serinin bakım kremi de mevcut ürünü makyaj altına nemlendirici olarak kullananlar da varmış hatta bronzlaştırıcı etkisi olduğunu söyleyenler bile var şehir efsanesi mi bilmiyorum ama alınası bir ürün tavsiye eder miyim ? Hı hı ederim =)






Vaseline Cocoa Butter Derinlemesine Bakım Losyonunun ambalajı üzerinde ki içeriği paylaşmak istedim ;

Cildimiz sağlıklı olduğunda, derinliklerinde saklı olan ışığı yansıtır ve tam anlamıyla ışıldar. Fakat cilt kuru olduğunda yüzeyi pürüzlü ve sert hale geldiğinden matlaşır. Cocoa Butter Derinlemesine Bakım Losyonu Vaselin Cocoa Butter Derinlemesine Bakım Losyonu kuruluğun başladığı yerde cilde nüfuz ederek cildinizdeki pürüzleri yumuşatır ve cildin derinlerindeki doğal ışıltıyı açığa çıkarır. 

• Zengin Kakao Yağı: Cilt dokusunu pürüzsüzleştirmeye yardımcı olur.
• Bakım Yapan Nemlendirici: Cilde yumuşaklık ve esneklik kazandırır.


Hacı Şakir duş jelinin satış fiyatı 2-3 TL gibi birşey ben Makro Marketten şok edici bir indirim ile tanesini 1 TL'ye aldım. Geçen ay bu ürünün Hindistan cevizi sütlüsünü almıştım. Memnun kalınca bu kez Zeytinyağlı olanını aldım. Kokusu gayet hoş, bol bol köpürüyor ve nemlendirici etkisi ile cildi kurutmuyor hatta yumuşacık yapıyor. Ben duşta son uzun zamandan beri sabun kullanmıyorum. Sabun cildimi kurutuyor. Bu nedenle duş jeli yada banyo köpüğü kullanıyorum. Duş jelinde Duru, Palmolive, Fa, Avon, Nivea, Hobby gibi markaların ürünlerini kullanıyorum bu markaların arasına Hacı Şakir'de girdi ki Canım ANNEM yıllardır Hacı Şakir'in  sabununu alır. Yılların nostaljik markasıdır Hacı Şakir bizim evin emektar ürünlerinden biridir yani =) Çok az bir miktarı bile köpürüp temizlemesi için yeterli bu duş jeli her gün kullanılsa bile uzun süre dayanıyor. Miktarı 250 ml küçük ama bereketli bir ürün. Bu duş jeli Hindistan Cevizi Sütlü, Zeytinyağlı ve Ballı olmak üzere 3 çeşit ama en güzel kokanı Zeytinyağlı olanı. Nostaljik bir video paylaşmak istiyorum. Perran Kutman'lı ve Müjdat Gezen'li bir Hacı Şakir sabun reklamı hey gidi günler heyyy derdim ama henüz erken =) bugünlük bu kadar yeter sevgili okurlar size İyi Seyirler, Kendinize İyi Bakın veee Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder