29 Aralık 2013 Pazar

Yılbaşı İndirimi ve Yılın Son Gratis Alışverişi =)

Merhaba gecenin bir yarısı yine ben ve mini de olsa yine bir alışveriş postum bu ay o yılbaşı indirimi bu yılbaşı indirimi şu yılbaşı indirimi derken bütçemi bir hayli aştım. Bu kontrolsüz alışveriş çılgınlığımın bedelini Watsons ve Gratis mağazalarında çok iyi indirimler olmasına rağmen koskocaman karlı bir bir alışveriş yapmak yerine minicik bir alışveriş yaparak ödedim. Daha önceki postlarım da Gratis ve Watsons mağazalarının yılbaşına özel indirimlerini duyurmuştum. Duyurdum fakat doğrusu ben pek yararlanamadım bu indirimlerden =( eee ne demişler akılsız başın cezasını ayaklar çekermiş =) Sinemaya gitmek için randevulaştığım arkadaşım trafiğe takılınca Gratis ve Watsons'da bolca vakit geçirmek zorunda kaldım bu nedenle fiyatları inceleme ve kıyaslama şansını yakaladım. Tabi bu benim için zevkti =) Watsons'da Cilt Temizleme ve Bakım Ürünlerinde gayet memnun edici %40 oranında gerçek indirimler vardı. İndirimdeki diğer ürünlerde ise genelde 2.ürüne indirim şeklinde idi. Watsons'da gerçek indirimlerin olmadığı fiyatı artırılarak indirim uygulanmış ürünlerde yok değildi bilinçli tüketmek ve ekonomik alışveriş yapmak için ürünlerin fiyatlarını dikkatli incelemek ve kıyaslamakta fayda var diye düşünüyorum. Gelelim Gratis'e bu mağazadan alışveriş yapmak Watsons mağazasından alışveriş yapmaktan çok daha zevkli =) hoş Gratis'te de fiyat artırılarak indirim uygulanmış ürünler vardı. Ama cilt bakım ürünlerinin fiyatı Watsons'da ki fiyatlardan az daha aşağıdaydı. Ayrıca Pastel, Flormar. Maybelline, Loreal, The Balm ve Golden Rose marka kozmetik markalarında çok sevindirici indirimler vardı. Ayrıca Ecotools'un fırçaları, Eklips'in ürünleri, takma kirpikler, saç bakım ürünleri, duş jelleri, kremler, saç boyalarında bütçe dostu fiyatlar söz konusu idi. Anlayacağınız alamadığım için üzüldüğüm bir sürü ürün vardı. Hepsi aklımda kaldı kendimi teselli etmek için Gratis'den mini minnacık bir alışveriş yaptım. Mini Alışveriş Maksi Mutluluk =) 

Ve işte aldığım ciciler; Ecotools (Airbrush Concealer Brush) Kapatıcı Fırçası oldukça yoğun kıl yapılı yumuşak bir dokuya sahip bu fırçayı oval yapısı ve kıllarının yoğunluğu nedeni ile kapatıcı olarak değil far gölgelendirme de karıştırıcı olarak kullanmayı düşünüyorum. Anlayacağınız çok işlevli bir fırça uzun zamandır almak istediğim bir üründü fiyatını görünce kaçırmak istemedim. Satış fiyatı 13,50 TL İndirimli Fiyat 7,50 TL idi. Eklips 5'li Krem Kabı Far, Ruj, Krem Gibi kozmetik ürünleri koymak için ideal bir ürün ben alışveriş sonrası kullanmadığım rujlarımı eriterek bu ambalaja boşalttım ayrıca alışveriş sonrası daha önce Flormar'dan çok severek aldığım tekli farımı kırmayı başardım =( neyse ki farı toz haline getirerek bu ambalajın içerisine aktardım ve kullanılabilir bir hale getirdim. Bu ürünü tam gününde almışım çok işime yaradı üstelik fiyatı sadece 2 TL. La Ligne Duş Jeli bir Gratis ürünü satış fiyatı 3 TL olan bu duş jelinin indirimli fiyatı 2 TL idi. 300 Ml kokusu hoş bugün bayağı yoruldum eee havada soğuk olunca sıcak bir duş iyi gelir dinlendirir dedim ve tabi bu arada duş jelini hemen test ettim ve hatta onayladım =) Güzel köpürüyor ve iyi temizliyor. Duş sonrası cildimi kurutmadı. Ha bu rada ürünün 4 farklı çeşidi vardı diğerleri ya hiç kokmuyordu yada kötü kokuyordu. En iyi kokan Egzotik krem duş jelini aldım. 
Aldığım 4.ürün 422 numaralı Pastel 2'li Allık ( Show By Pastel Duo Blush-on ) satış fiyatı 10,75 TL indirimli satış fiyatı 6,50 TL. Dayanamayıp bu allığı hemen denedim. Bir tarafı bronz tonlarda kayısı&şeftali rengi diğer tarafı somon&mercan rengi bu renk tonlarında çok fazla allığım olmasına rağmen dayanamayıp ekstradan aldığım bir allık oldu bu çünkü bu tonlardaki allıkları çok seviyorum. Fazladan aldığım bir ürün olmasına rağmen bu allığa bayıldım iyiki de almışım uçuş uçuş değil asla tozutmuyor ayrıca fırçayı allığa 1 kez değdirmeniz yeterli oldukça yoğun renk veriyor. Işıltılı bir allık değil mat ama bir pudra gibi mat da değil kalıcılığı gayet iyi yanakta duruşuda gayet doğal çok güzel duruyor ve hemen hemen her makyaj türüne yakışan yaz kış rahatlıkla kullanılabilir renkte bir allık. Ufak bir tüyo allıktaki koyu renkli kısmı yüz şeklinize göre yanağınıza sürdüğünüz bölgenin üst kısmına açık renkli allığı ise alt kısmına sürerek daha belirgin elmacık kemiklerine sahip olabilirsiniz. Böylelikle daha etkili ve daha doğal bir görünüm elde edebilirsiniz. Ben Loreal, Maybelline, Flormar, Golden Rose, Gabrini, Avon, Essence gibi markaların çeşitli allıklarını kullandım hepsinin eleştirdiğim bir yönü vardı. Fakat Pastel'in bu allığı hakkında olumsuz söyleyecek tek kelimem bile yok. Pastel'in bu allık serisinde 2 renk bulunuyor. Diğer allık hakkında azıcık bilgi vermek istiyorum. Numarası 421 pembe ve gülkurusu tonlarında bu allığın testerını inceledim yapısını da rengini de çok beğendim. Allığı almak istedim malesef ki Gratis'de 421 numaralı allık kalmamıştı. Çok fazla allığım olmasına rağmen kaçırmaz hemen onuda sepete atardım.  Alışveriş yaptığım Gratis mağazası çalışanları Pastel'in bu allıklarının indirimdeki ürünler arasında en çok satılan ürünler olduğunu söylediler. Gerçekten de böyle olsa gerek çünkü 422 numaralı allıktan da 2 adet vardı birini ben aldım diğerini de şanslı başka biri çoktan almıştır bile :) bu fiyata bu performans çoook iyi diyorum ve almak isteyenlere şiddetle tavsiye ediyorum. Pastel'in sitesini incelemek isteyenler için Tık Tık 
Ve son olarak yeni aldığım birkaç küpem ve en sevdiğim küpelerimin takılı olduğu küpe standım sizlerle paylaşmak istedim başka bir postta görüşmek üzere sizlere Bol İndirimli, Karlı Alışverişler Diliyorum Hoşçakalın..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder