2 Aralık 2013 Pazartesi

NYC Kozmetik ( New York Color Cosmetic )



İngiltere'den Watsons'a özel ithal edilen bu markanın bazı ürünlerini güzel fakat bazı ürünlerini vasat bulduğumu söylemeliyim. Uygun fiyatlı bir marka ben beğendiğim ürünlerini aldım. NYC Kozmetik markasının ürünleri sadece Watsons mağazalarında satılıyor. Oldukça uygun fiyatlara sahip olan NYC ürünlerinden 2 ruj ve 1 maskara aldım. Rujlardan ilki ışıltılı uçuk bir pembe olan Candy Rush diğeri ise mat koyu kırmızı Red Rapture yanılmıyorsam 3-4 adet kırmızı ruju vardı bu markanın ben en koyu olanı aldım fiyatına göre rujların performansı gayet iyi kırmızı rujun yapısını ve rengini daha çok sevdim.





Rujların ambalajının bir kısmının şeffaf renkte olması rujun rengini rahatlıkla görmemizi ve ararken kolaylıkla bulmamızı sağlayacaktır. Bu tip ambalajlar kullanışlı olması açısından beğeni topluyor. Rujlar oldukça yumuşak yapıdalar ve kolay sürülüyorlar. Nemlendirmesi ve kalıcılığı fiyatına göre gayet iyi =) Rujların adet fiyatı 5,99 TL idi.



NYC Sky Rise Lengthening Maskara ( Uzatıcı Rimel ) fiyatı 5,99 TL olan bu maskaranın fırçası kirpikleri tek tek ayırıyor hiçbir zaman birbirine yapıştırmıyor ve 1-2 kat sürünce hacimde veriyor. Bu maskarayı 2-3 kat sürmüş olsanız dahi kirpiklerde topaklanma olmuyor. Alt kirpiklere ve kısa kirpiklere kullanmak için de oldukça ideal.


Maskara fırça yapısı sayesinde kirpiğinizin her noktasına kolaylıkla uygulanabiliyor. Benim için en sevindirci ve en iyi yani hassas olan gözlerimde olumsuz hiçbir etkiye neden olmayışı günlük kullanım için ideal waterproof özelliği olan maskaraları günlük makyajda kullanmak istemeyenler için tavsiye edilebilir bir ürün. Fiyatı ve performansı gayet iyi =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder