27 Aralık 2013 Cuma

Yaşasınnnn Flormar Kargom Geldi..!


Veee nihayet Pazartesi günü  Flormar'ın online alışveriş sitesinden sipariş ettiğim Lights of Flowers serisi kargom bugün elime ulaştı. Ürünleri gelir gelmez kullanmadan hemencik fotoğrafladım. Hatta ablamla test makyajı bile yaptık.


Farlar bazsız bile kalıcı, Ruju da öyle fakat lip glossu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Gerçi lip glossların genel olarak sorunu bu bazı markalar hariç tabi ben kozmetik ürünler arasında lip glossu pek sevmiyorum bu nedenle pek almıyorum. Fakat indirimli fiyatı görünce ve rengini beğenince 1 tanecik olsun rujların üzerine parlatıcı niyetine sürerim diye düşündüm. Aldığım cicilere gelecek olursak 7 adet far, 2 adet ruj ve 1 adet lip gloss. Daha önceki yazımda belirtmiştim Flormar'ın stokların da az sayıda renk kalmıştı. 


Lip glossla başlayacak olursam Günlük makyaj için ideal bir renkte numarası LF 43. Doğal bir renkte ten rengi tonlarda  rujlarla  kullanılabilir. Yavruağzı&pembe tonlarında bir renge sahip Koleksiyonda aynı tonda ruj vardı ama malesef stokta yoktu yoksa tercihim lipstickten yana olurdu. Lipgloss rengini 2-3 kat sürdükten sonra iyi veriyor. Dudakta yapışkanlık hissi vermiyor. Fakat tek başına ve tek kat sürülür ise opak gözüküyor. Aldığım fiyata göre değerlendirecek olursam iyi yoksa fena değil =)


Gelelim farlara ambalaj tasarımları şık, farların orta yumuşaklıkta bir yapısı var. Tozutma problemi yok. Bazsız bile renk veriyorlar ve kalıcılıkları gayet iyi. Ambalajında parlak gözüken çok ışıltılıymış gibi duran bu farlar kendi renk tonuna sahip ışıltılar içeriyor ve göz üzerinde daha doğal daha abartısız duruyor. Farlar 5'er gram, ürünün üretim ve son kullanma tarihi ambalajın arka kısmında yer alıyor. 5 yıl kullanım ömrü var.


Ben LF 22 ve 23 numaralı farlarından 2 diğerlerinden ( LF 24-25-26 ) 1 adet far aldım. LF 22 sarı tonlu açık fıstık yeşili renkte yazlık çok güzel bir renk. LF 22 VE 23 tonlarından 2'şer adet almamın nedeni ablam için çok güzel bir yılbaşı hediyesi olması =) LF 23 Bakır tonlarında benim en sevdiğim renkte çok güzel bir renk aynı renkten yine Flormar'dan aldığım teracotta bir allığım var ikisi ile yapacağım makyaj çok şık duracak bundan çok eminim.


LF 24 lacivert alt tonlu füme renkte tek başına gayet iyi duracağı gibi smokey eyes makyajlarda gölgelendirici olarakta çok işe yarayacak bir renk. LF 25 gül kurusu tonlarında koyu bir pembe renkte. Ve son olarak LF 26 açık tonlarda çok hoş bir mavi renge sahip farları fiyatları ile değerlendirecek olursam gayet iyi ve iyiki de almışım dediğim kozmetik ürünlerim arasına çoktan girdiler bile =)


Seriden aldığım ruj ile ilgili yorumlara geçecek olursam LF 32 numaralı bu ruj nude tonlarında sütlü kahve rengine sahip. Bu renkte farklı markalarda 2 adet daha rujum var çok sevdiğim ve sürekli kullandığım için stoklamak amacı ile bu rujdan 2 adet aldım 1'i bana diğeri ablama tabiki =) Fakat ablam nankörlük edip rujun rengini beğenmeyince şaka şaka rengini kendine yakıştırmadığı için ona hediye ettiğim bu ruju bana hediye etti hediyemi tekrar bana hediye ettiği için hiç üzülmedim hatta çok sevindim =) yaşasın çok sevdiğim renkteki bu rujdan 2 adet stoklamış oldum. Bence yoğun göz makyajı yapıldığı zamanlarda ten rengi tonlarda ruj kullanmak çok doğru bir makyaj uygulaması. Ben bazen bu tonda ki rujları az daha canlı gösterebilmek için somon tonlarında yada açık pembe tonlarında yine mat yapıdaki rujlarla karışım yapıyorum. Ve gayet güzel renkler elde ediyorum =)


Rujun yapısına değinecek olursam mat ve yumuşak bir yapıda ve kalıcılığı gayet iyi. Dudağımda uzun süre hiç bozulmadan kaldı. 2-3 kat sürüldüğü zaman dudakta yoğun ve dolgun gözüküyor. Nemli bir yapısı var dudağımı hiç kurutmadı. Bu serinin rujunu çok sevdim ve fiyatına göre çok iyi performans sergileyen bir rujum hatta 2 rujum oldu =) Serinin diğer renkleri stokta olsaydı onları da bu fiyatla asla kaçırmazdım.


Flormar Light of Flowers serisinin % 80 indiriminden ancak bu kadar ürünle yararlanabildim. Serinin Allık ve Maskarası da var fakat stoklarda yoktu. Olsaydı kesinlikle onlardan da alırdım. Çünkü fiyatına göre gayet iyi performans sergileyen bu kozmetik serisini almak gayet karlı bir alışveriş ve çok güzel bir yılbaşı hediyesi oldu benim için...


Bu arada unutmadan hediye gelen makyaj çantası için teşekkürler Flormar =) demek istiyorum. Hediye gelen bu makyaj çantasını bende ablama hediye ettim beğenmediğimden değil tabi benim çok fazla makyaj çantam var ve ablam bu çantayı çok beğendiği için ona hediye ettim. Beğenilmeyecek gibi değil bu çanta güle güle kullansın canım ablam =) Çok şık ve kullanışlı, içerisinde ayna olan büyüklüğü gayet iyi bu çantaya bayağı makyaj malzemesi sığıyor. Bu postta yazacaklarım bu kadar eee daha ne olsun =) Bir sonraki postta görüşmek üzere, hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder