2 Aralık 2013 Pazartesi

Golden Rose Aralık Ayı İndirimi ve Golden Rose Alışverişim =)

Golden Rose 2013 Aralık Ayı İndirimli Ürünleri

Merhaba Aralık ayına girer girmez Golden Rose indirimi için çarşıya koştum ve bu cicileri aldım. Ve hemen sizlerle paylaşmak istedim =) Buyrun bakalım Golden Rose postuna =)

Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation - SPF 15 - Vitamin A&E - Mineral Make-Up

03 Numarasını aldığım bu fondöteni çok beğendim. Normal fiyatı 24,75 TL indirimli fiyatı 15,50 TL. Bu ürün parabensiz, A ve E vitaminli, magnezyum, bakır, çinko mineralli ve güneşten koruma özelliğine sahip. SPF 15 kapatıcılığı iyi ciltte maske gibi durmuyor. Ciltle bütünleşiyor ve görünümü gayet doğal, uygun fiyatlı mineral bir fondöten almak isteyenler için ideal bir fondöten üstelik diğer mineralli fondötenler gibi kokmuyor. Kokusuz ve içeriğinde talk yok.Ürünün ambalajı da gayet şık ve kullanışlı fiyatına göre gayet iyi bir performans sergiliyor. Almak isteyenlere tavsiye edilebilir bir fondöten.


Liquid Powder Mineral Fondöten İçin Ürün Açıklaması Şöyle ;

Kalıcı ve suya dayanıklı bir yapıya sahiptir. Hafif ve uygulaması kolay yapısıyla pürüzsüz bir görünüm sağlar. Doğada bulunan çeşitli minerallerin karışımı ile elde edilen bu fondöten; çinko oksit, mika, silika, kaolin, çinko-demir karışımı, manganez ve magnezyum gibi mineraller içermektedir.




Formülün içeriğinde ki Jojoba Oil, Macadamia Nut Oil, Olive Squalene gibi yağlar cildi yumuşatır ve nemlendirir, Shea Butter ise derin koruma sağlar, cildi nemlendirir ve pürüzsüz, doğal bir görünüm sağlar. A ve E Vitaminleri cildi yaşlanma etkilerine, SPF15 ise cildi güneşin zararlı etkilerine karşı korur.



Golden Rose Silky Touch Pudra ( SILKY TOUCH COMPACT POWDER )

Çok fazla pudra kullanan biri değilim buna rağmen bu pudrayı almak istedim çünkü yumuşacık pamuksu bir yapısı var ve uçuş uçuş olup tozu dumana katmıyor. Tozutan pudraları sevmiyorum. Ben bu pudranın 04 numarası aldım. Kapatıcılığı orta seviyede sorunlu bir cildiniz yoksa sizin için yeterli olacaktır. kapatıcılık fakat fondöten üzerine kullanırsanız gayet kapatıcı bir ürün oluyor kendisi.Kalıcı ve cildi mat gösteriyor. Ayrıca çok yumuşak bir yapısı var ve sürümü çok kolay. Ciltte parlama yapmıyor. Tazeleme gerektirmiyor. Uzun süre bozulmadan gayet doğal ve güzel durabiliyor. Fondötenle birlikte kullanıldığı zaman daha hoş gözüküyor. Fazla kullanmadığınız zaman daha doğal duruyor. Üstelik Parabensiz. Bu pudra serinin 8 adet renkte cildinize uygun rengi rahatlıkla bulabilirsiniz. Beyaz tenliyseniz 04 rengini öneririm.



Ürün 12 gram ve açıldıktan sonra 24 ay kullanım süresi sahip. Fiyatı 10 TL indirime girdiği zamanlar oluyormuş ben bu üründe indirime denk gelemedim tester üründe yumuşak yapısını görünce dayanamayıp aldım =) İyiki de almışım çünkü memnun kaldım sevdim bu pudrayı daha önce Maybelline, Avon, Catherine Arley ve Flormar'ın pudralarını kullanmıştım. Bu pudrayı hepsinden daha çok sevdim. Almak isteyenlere tavsiye ederim. Ha unutmadan pudranın süngeri çok kaliteli değil zaten ben pudrayı sünger ile değil fırça ile kullanıyorum.Yine fiyat/performans açısından değerlendirecek olursam çok beğendiğim bir ürün oldu. Günlük makyajınızda ekonomik ve kaliteli bir pudra arıyorsanız Golden Rose Silky Touch Pudra tam size göre =)



Golden Rose Cat's Eyes Eyeliner

Golden Rose Cat's Eyes Liner kedi gözü makyaj için =) siyah turuncu dikkat çeken ambalajı ile albeni albeni dedi ve kendini bana aldırdı =) ince uçlu fırçası olan bu eyeliner mat ışıltısız koyu bir siyah tam istediğim gibi Golden Rose'un diğer eyelinerlarını da test ettim ama en hoşuma giden eyeliner bu oldu.







Fırçası gayet ince hem kalın hem ince eyeliner çekebilirsiniz. Sürülüşü gayet kolay tabi ince fırça ile eyeliner çekmekte zorlanıyorsanız ilk zamanlarda azıcık zorlanabilirsiniz =) Kalıcı dayanıklı bir eyeliner. Fakat temizlerken yormuyor kolayca çıkıyor. Ürün paraben içermiyor. 6 ml ve indirimli fiyatı 6 TL. Fiyat&performans değerlendirmesine gelecek olursak gayet iyi bir ürün. Bu arada ürün fotoğraflarını kullanmadan önce çektiğimi belirtmek isterim =)
Golden Rose Instant Full Volume Cat Walk Maskara

Bu maskaranın dikkatimi çeken kısmı fırçasıydı fırça farklı ve kullanışlı göründüğü için aldım bu maskarayı =) kirpikleri dolgun gösteriyor. Topaklanma yapmıyor kirpiklerinize ikinci  üçüncü katı rahatlıkla sürebilirsiniz.



Kalıcılığı gün boyu sürüyor ve kuruyup dökülme yapmıyor. Gözlerimde herhangi bir rahatsızlığa neden olmadı daha önce birçok postta belirtmiştim göz hassasiyetimi =) Ürünün indirimli fiyatı 6,50 TL. Fiyat&Performans açısından değerlendirildiği zaman alınabilir bir ürün. Bugünlük bu kadar yazmak yeter. Kendinize İyi Bakın ve Hoşçakalın..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder