22 Aralık 2013 Pazar

Maybelline Eye Studio Gel Eyeliner - 02 Brown ( Kahverengi )


Kısa bir süre önce sizlerle paylaşmış olduğum postum da Postu Okumak İçin Maybelline'nin çok severek kullandığım siyah ( 01-Intense Black ) jel eyelinerı hakkındaki fikirlerimi paylaşmıştım. Postum da 02-Brown rengini de almak istediğimi yazmıştım. Bu kez aceleci davranmayıp sabrettim ve Yeni Yıl İndirimini bekledim. 24,90 TL olan ürünü 12,50 TL'ye aldım. Kahverengi maskara, göz kalemi ve eyeliner seven biri olarak iyiki de almışım iyiki de var bu ürün diyorum =)


Ürünün yapısı ve kalıcılığı hakkındaki fikirlerimi daha önceki postum da yazmıştım. Rengini yorumlayacak olursam koyu kahve tam istediğim gibi ürün ambalajında çok hafif ışıltılı ama gözde mat duruyor bu benim için çok sevindirici bir durum =) Daha önce de yazdığım gibi almak isteyenlere şiddetle tavsiye ediyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder