30 Aralık 2013 Pazartesi

Yılın Son Avon Alışverişi Postu İle Karşınızdayım


Merhaba ve nihayet Avon siparişim geldi. 2013 Aralık Ayı Avon Kataloğundan sipariş ettiğim ürünler yukarıda gördüğünüz gibi Color Trend Rujlar ve Clearskin Yüz Temizleme Jeli verdiğim sipariş az daha gecikseydi 2014'ün ilk Avon siparişi ünvanını alacaktı ki nihayet bugün elime ulaştı. Tabi ürünler elime ulaşır ulaşmaz kullanmadan önce fotoğraflarını çektim. Teste tabi tuttuğum bu ürünleri daha öncede kullanmıştım. Bu sebeple fikirlerimi sizlerle hemen paylaşmak istedim. Sizlerle yakın bir zamanda Loreal ve Nivea'nın yüz temizleme ürünleri ile ilgili postlarımı paylaşmıştım. Birçok markanın yüz temizleme ürününü kullandığımdan bahsetmiştim. Avon'un bu yüz temizleme jeli ( Clearskin Blackhead Clearing ) bana çok iyi geliyor. Çok severek kullandığım ve memnun kaldığım bu üründen indirimde iken 1 tane alıverdim. Derinlemesine temizleyen bir ürün. Siyah noktalar konusunda başarılı içerisinde ki salistik asit sebebi ile sivilce ve siyah noktalar üzerindeki etkili bir performans sergiliyor. Yoğun mikro granüllere sahip bu ürün cildi tahriş etmiyor ve yumuşatıyor. Bu granüller sayesinde peeling görevi görüyor. Ben normal bir cilde sahibim bazı dönemlerde cildim karma bir yapıda olabiliyor. Benim için yeterli bir ürün bu nedenle günde 1 kez uygulamak yetiyor. Yağlı ciltler için sabah akşam uygulanabilir. Ürün 125 ml günde 2 kez kullanıldığında bile uzun süre dayanıklı bir ürün. İndirimli fiyatı 5,90 TL idi. Fiyat&Performans açısından gayet iyi bir ürün tavsiye edilir. 

SOLDAN SAĞA Poppy Love - Flirt - Paasion
Ve gelelim rujlara renklerine ve yapılarına bayıldım. Üzülerek de olsa =) çok sevdiğim bu rujlardan poppy love rengini yengeme flirt rengini  ablama hediye ettim. Rujları üçümüz aynı anda denedik kremsi dokudaki bu 3 rujlar ışıltısız mat yapıda tam istediğimiz gibi daha önce Color Trend Serisinden birçok ruj almıştım. Bu serinin rujlarını seviyorum fakat bunlara ba yıl dımmmmm tek katta bile rengini gayet iyi veriyor. Ayrıca kalıcılığı bana göre gayet iyi tabi rujunuzun ilk sürdüğünüz andaki gibi yoğun görünmesini istiyorsanız 2-3 saatte bir tazeleme ihtiyacı hissedebilirsiniz passion rengi bende hiçbir şey yiyip içmeden 5-6 saat kalabildi. Fotoğraflar da gayet net görünüyor fakat yine belirtmek istedim POPPY LOVE pembe alt tonlu harika bir kırmızı, PASSION çok şeker bir pembe&mercan karışımı bir renkte, FLIRT Somon&Kayısı&Şeftali tonlarında çok doğal  bir renge sahip bu 3 rujuda fiyat&performans açıdan değerlendirecek olursam gayet başarılı buldum. Color Trend Serisinin dudaklarda kuruma yapmasından şikayetçi olanları duydum fakat ben böyle bir sorun ile karşılaşmadım. Bu rujları almak isteyenlere tavsiye ediyorum hatta kaçırmayın hemen alınnnnn derim ben =) Ha bu arada AVON Kampanya 1 Kataloğunda hem yüz temizleme jeli hemde bu rujlar yine indirimde ben bu 3 ruja 15 TL verdim teki 6 TL idi 3 adet alınca teki 5 TL'ye geldi. AVON Kataloğunu incelemek için Tıklayınız Lütfen..! Görüşmek Üzere, Hoşçakalın.
 
SOLDAN SAĞA Poppy Love - Passion - Flirt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder