3 Aralık 2013 Salı

Essence 02 Dance All Night ve 03 Starlight Tekli Göz Farları

Daha önce Essence Kozmetiğin bu far serisinin 58 numaralı Cappuccino Please farını almıştım. Blogta Essence alışverişi adlı postumda ürün hakkındaki fikirlerimi paylaşmıştım. Bugün Essence'in mono farlarından 2 adet daha aldım. Bu far serisi pigmentasyonu oldukça iyi tozutma yapmıyor hele ki fiyat&performans açısından değerlendirirsek gayet iyi =) Yılbaşı makyajı için ideal renkte ve yapıda ekonomik far arıyorsanız bunlar tam size göre metalik yazıyor fakat çok pırıltılı simli yapıda değiller ürün ambalajında kullanım öncesi çok parlak duruyor fakat ilk sürümden sonra farkettim ki üst tabakası böyle görünüyor alt kısım o kadar parlak değil böyle olması benim için daha sevindirici farlardan biri 02 Dance All Night ışıltılı açık krem rengi ( soluk altın - platin rengi ) diğeri 03 Starlight ışıltılı açık gri ( soluk gümüş ) günlük kullanılabilir mi ? Evet ama bence özel günlerde kullanılması daha uygun olur diye düşünüyorum.




Özellikle yılbaşı , parti, düğün gibi özel günlerin makyajında kullanımı çok daha şık ve hoş olacaktır. Bence bu farları sürdüğünüz başka farları aydınlatmak ışıltı vermek için de kullanabilirsiniz. Hatta yaptığınız makyaj türüne göre concealer yada baz olarak bile kullanılabilir. Farların her ikisi de kaş altı aydınlatıcısı olarak kullanmak için ideal renk ve yapıda =) Far bazı olmaksızın bile renk veriyor ayrıca kalıcı tabi far bazı kullanarak sürmekte fayda var biliyorsunuz ki far bazı ile daha çok renk verecek ve daha kalıcı olacaktır bu farlar alınması tavsiye edilir =) Ha bu arada tekinin fiyatı 5,50 TL bide şimdiden yeni yılınız kutlu olsun 2014 Sağlıkla Huzurlu Geçsin İnşallah, Kendinize İyi Bakın, Hoşçakalın..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder